Helpdesk løsninger
Modulen er utformet for å få oversikt over alle problemer og hendelser som skjer daglig, i eller utenfor bygningene.
Vår Helpdeskfunksjon er utformet til å gi en oversikt over alle problemer og hendelser som skjer daglig på eiendommen eller hele porteføljen. Denne modulen gir en oversikt over hendelser som rapporteres av kunder, brukere, allmenheten og tekniske arbeidere. Status for hendelser og ytelser av tjenesten kan vurderes grafisk eller statistisk, med muligheten for å vise kart, BIM-modeller og interaktive 2D-tegninger. Dette gir en enklere registrering og en bedre oversikt over hendelsene.
Både private selskaper og offentlige institusjoner skal ha tilgang til alle hendelser opprettet av forskjellig brukere i bygget f.eks. vaktmestre, servicefolk, eller i noen tilfelder den almindelig bruker av eiendommen. MainManager gjør dette mulig ved å tillate hendelser / meldinger å bli registrert direkte i MainManager via disse plattformene:
Spesifikke MainManager brukergrupper kan se alle innkommende meldinger, uansett hvordan, når, eller av hvem de ble opprettet. MainManager gjør det også enkelt å administrere eller opprette arbeidsordrer fra disse hendelsene og videresende dem til interne teknikere eller eksterne tjenesteleverandører. Systemet tillater både en sentralisert helpdesk og en distribuert helpdesk. Sistnevnte betyr at hendelsen kan sendes til annen divisjon /enhet avhengig av kategorien av hendelsene.
De største fordelene med helpdesken:
De fleste bedrifter og institusjoner har begynt å sette opp retningslinjer for deres tjenester og responstider. Hendelsens responstid kan defineres, måles og ses i MainManager. Et dashbord for dette formålet gjør det mulig å undersøke responstiden på et gitt tidspunkt eller for en tidsperiode.
Dette skjer når kunden skaper en melding :
Kunde:
Ansatt:
Etter at en hendelse er registrert, kan ansatte med tilgang gå gjennom listen over hendelser og arbeidsordre og:
OnTheGo er en av MainManagers mest populære app-funksjoner, da den revolusjonerer måten brukere kan registrere hendelser og løse dem, på en mobil måte. De kan bruke smarttelefoner eller nettbrett til å registrere hendelser og se GPS-posisjoner. Ikke flere print av kart og tap av oversikt. OnTheGo-funksjonen gir deg tilgang til informasjon, bare ved å bevege deg rundt i bygningsmassen.
Bruk OnTheGo til å:
Arbeidsordrer er en av hovedfunksjonene til MainManager og helt nødvendig for en optimal informasjonsflyt. En arbeidsordre opprettes og sendes til en entreprenør eller en ansatt når en jobb må utføres. Den inneholder all informasjon som trengs for å fullføre jobben:
Arbeidsordren kan kobles til ulike andre komponenter, som for eksempel kontrakter, kontoer, drift eller vedlikeholdsoppgaver. Alt basert på brukerens behov.