Løsninger
Bruken av MainManager har vist seg å gi en reduksjon på 10-30% i driftskostnader, noe som resulterer i økt effektivitet i arbeidspraksis, metoder og prosesser.
MainManagers Byggeregistreringsmodul (sett opp eiendom) gir deg en omfattende oversikt over eiendomsporteføljen din. Vår installasjonsprosess vil veilede deg i å sette opp nettstedet ditt med alle komponenter som er relevante for eiendommen din.
Du kan sette opp din egen organisasjonsstruktur, dine servicepartnere og kunder og administrere tilgangskontroll på ett sted. I «tilgangsstyring-prosessen» er det enkelt å få oversikt over brukere, brukerroller og tilgangsnivåer til funksjoner etc.
Plasser dokumenter for lokasjonsstruktur (bygninger, gulv, rom, åpne områder etc.), eller koble ’lenker’ til strukturen fra eksterne databaser eller nettsteder. Vi skiller mellom tegninger, bilder, beskrivelser etc., og dokumenter som leveres via digital levering eller BIM-modeller (for eksempel lenker).
Økonomistyringsmodulen gir deg oversikt over porteføljen og kostnadene for bestemte lokasjoner og insatsområder, for eksempel for enkelte eiendomme, bygninger, tekniske systemer, etc. Kostnadsstatusen til hvert nivå kan ses når som helst innenfor MainManager. Ulike kostnadesrelaterte informasjoner er også tilgjengelige for hele porteføljen.
Modulen er utformet for å få oversikt over alle problemer og hendelser som skjer på eiendommen, i eller utenfor bygningene.
Opprett vedlikeholdsplaner fra inspeksjoner av konsulenter / fagpersoner eller fra andre interessenter.
Lagre all relevant informasjon om en servicekontrakt, alle servicenivåavtaler og definer alle KPI for hver enkelt servicekontrakt.
Registrer og administrer eiendeler som for eksempel kjøretøyer, datamaskiner og andre gjenstander og utstyr, i eller utenfor bygningen.
Designet for å opprette leiekontrakter, definere kostnadene som er knyttet til kontrakten, leieperioden, indeksregulering osv.
Gir oversikt over energiforbruket i bygninger. Systemet støtter energisoner, benytter seg av virtuelle målere osv.
Administrer prosjektene dine, store som små. Her kan man sette opp et prosjekt med budsjettramme, milepæler etc.
Administrerer bruken av rom og inventar. Oversikt over plasseringen av organisasjonsenheter, utnyttelse av rom etc.
Vi tilbyr fem typer portaler: Brannportal, Helse- og sikkerhetsportal, Portal for kulturell verdi og Portal for universell utforming og Miljøportal for miljømål, oversikt over avfallsortering m.m.
Modulen hjelper den som er ansvarlig for rengjøringen med å planlegge oppgaver for rengjøringsgruppene og ettersyn.
Lar deg definere rom som møterom, og definere cateringpakker med priser etc.